BBQ with friends!

Insåg igår att halva min semester redan gått åt.... tycker tiden kan sakta ner lite nu! På kvällssidan åkte vi hem till en gammal barndomskompis till mig och hans tjej. Loftvåning på Odengatan... inte helt fel utsikt om man säger så! Satt ute och grillade och hade en jättetrevlig kväll!! Var alldeles för länge sen vi sågs nu! Kul att catch up lite...:) Helt plötsligt var klockan nästan 2am och det var dags att spring till tunnelbanna så vi sen skulle hinna med bussen från Brommaplan. De senaste gångerna vi träffats har dock vart i NY/Norwalk då de vart i NYC på semester. Nu var det lite ombytta roller kändes det som...haha!
 
Jag sager bara... utsikten! :)
 
Tänker lite på "Karlsson på taket" när jag ser detta...:P
 
Imorrn ska vi hem till mina föräldrar då pappa min fyller år...:)
 

Kommentarer
Postat av: Love in LA

Vilken utsikt!!

Vad mysigt med grillning. Det är ju bland det bästa med svensk sommar, alla grillkvällar.

Svar: Eller huuur!!! Jag kunde inte få nog av utsikten! Helt underbar!!! Sommar och grillkvällar hör verkligen ihop! Love it! :)
loppansworld.blogg.se

2013-07-30 @ 04:45:07
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
Postat av: Nadja

Verkligen fantastisk utsikt, härligt! Och mysigt att kunna träffa svenska vännerna närsomhelst!

Svar: Ja helt underbar utsikt!!! En sån skulle inte va helt fel att ha.... on day...;)
loppansworld.blogg.se

2013-07-30 @ 10:31:28
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0