Time to say goodbye...

.... till varat hus...:( (eller varat, jag bor ju inte dar langre och har inte bott dar pa ca 1,5ar... men still!)
 
Jag och mina tjejer flyttade in dar i juni 2010.....och det var verkligen hemma! Trivdes sa bra dar fran forsta stund, alla tre och aven fast jag flyttade ut ett ar senare har jag vart dar en hel del... it has really been my second home. Det ligger ett Deli tvars over gatan... valdigt convenient om jag sager sa... har blitt maaaanga turer dit over..:P Men, i helgen var det time to say goodbye... it was an end of an era... tjejerna flyttade ut. Lite sorgligt maste jag saga...
 
 
Det kanns....:(

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Sorgligt :(
Visst känns det att flytta från en plats som man kallat sitt hem så länge..Vet precis hur du känner.

2013-01-19 @ 14:11:51
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0