Livstecken!! :)

Ja då har man lämnat USA och landat i Sverige...

Var som sagt ratt fullt upp dar dagarna innan avfard. Mannen korde mig till Newark Airport pa tisdag, kandes inte som jag inte skulle komma tillbaka pa ett tag kan jag ju erkanna....

 

Pappa o brorsan kom o hamtade mig pa arlanda. For sen hem da brorsan skulle aka o jobba. At god skogaholmslimpa...Mmmm!! Tredje frukosten pa en och samma dag...:P Fixade iordning lite i stugan min.. pappa hade tagit ledigt hela dagen sa han var hemma och gjorde mig sallskap. Det var nog tur sa han kunde halla mig vaken, annars hade det nog blitt helt kajko eftersom jag skulle borja nya jobbet dagen efter. Tog en tur till Enkoping, fikade lite och gick runt i affarer. Nar vi kom hem hade mamma slutat jobbet och var pa ingang. Nar alla var hemma at vi middag, det var langesen man at middag med familjen. Kollade sen upp lite saker infor morgondagen och slocknade ratt tidigt.

 

Har nu jobbat tva dagar... kanns bra! Har blivit val omhandertagen och tror jag kommer trivas ratt bra dar. Borjade med en liten mjukstart och fick komma in 10am igar och idag, igar slutade jag 3pm och idag 4pm. Hon som skulle lara upp mig har vart sjuk bada dagarna sa en annan tjej har tagit hand om mig. Nasta vecka blir det normaltider... 9am-5pm.

 

Kanns lite konstigt maste jag saga... for det kanns som jag ar har pa semester, det kanns ju inte som jag flyttat hem heller... men sen kanns det ju lite annorlunda nu nar jag borjat jobba lite... Pa ett satt kanns det skont att jag inte behover stress traffa alla och gora allt man vill hinna med pa kort tid. Nu kan jag ta tid pa mig och ta en sak i taget. Kanns skont med lite helg faktiskt... har mycket jag maste fixa och ta tag i, men vill bara kunna andas ut lite och bara vara... och sova. Det var sa mycket innan jag akte hit, och det kommer efter kanns det som. Jag blir helt slut i huvet...

 

Ska skriva mer om sista tiden i USA sen och aven om mitt nya jobb...:) Kan ju saga vart jag jobbar, sa berattar jag mer om vad det ar jag gor sen...;) Min nya arbetsplats ar pa UR (Utbildningsradion) i Stockholm...:)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Love in LA

UR låter spännande! :)

2013-02-23 @ 06:59:29
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
Postat av: Jenny

Oj...mycket nytt på en gång. Ja, nu har du all tid i världen att träffa, göra och äta det/de du vill :)

2013-02-23 @ 11:45:18
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Madeleine Hutchinson

Välkommen hem!! Och wow(!!) häftigt jobb. När kommer din man till Sverige?

Svar: Han landar den 6:e mars... om en vecka!!! Cant wait!!! :)
loppansworld.blogg.se

2013-02-23 @ 18:20:42
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Gabriella

Det var ingen dålig början :) roligt att höra att det gått så bra, spännande med jobbet !! Kram

2013-02-23 @ 22:14:42
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Lotta

Så typiskt att jag hittar din blogg nu, när du är på väg härifrån!

Vad roligt jobb som väntar. Lycka till och jag kommer såklart kika in här igen!

Lotta

2013-02-23 @ 23:56:46
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0