Hej mitt vinterland!

The "blizzard Nemo" kom pa besok igar... Now THIS is what i call a snow day! Det snoade... och snoade... och snoade. Snoade hela dagen. Vardagsmat for sverige kanns det som. Boston drabbades varst, men aven vissa delar av CT fick sig en bra dos av "stormen". Vet inte om det var sa mycket till storm egentligen (har), men snoade det gjorde det. Nar ska de lara sig... SKAFFA VINTERDACK! Oh well... ingen surprise direkt att det kommer sno varje ar.. vissa ganger mer an andra. Fick en liten flashback fran januari 2011. 
 
2011
 
2013
Bara en sida kvar...
 
Pa vissa stallen i CT stanges alla vagar igar. Ingen fick vara ute och kora forutom emergency vehicles. Gjorde man det enda kunde man fa upp till 1ars fangelse var det sagt... Har var det bara vissa highways som stangde. Blev hemskickade fran jobbet tidigare och tvivlar pa att nanting var oppet igarkvall. So, har "vart stuck" hemma sen igar runt noon... Hade en liten myskvall igar men idag kande jag att det borjade krypa i benen pa mig... hoppas det atergar till det mer normala imorrn! 
 
Kunde vi inte haft detta till jul?? Det hade vart mysigt!  Varfor maste det komma nuuuu??? Dumma Nemo satte ju kappar i mina planer...:( Har ju som sagt inte manga dagar kvar har och har mycket jag vill hinna med innan jag aker. Menmen... inte mycket att gora. We better get used to it, right? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda Hollems

Herregud vad snö. Ser härligt ut ändå även om det kan vara jobbigt. Jag vill liksom lasta mig i den :)

Svar: Ja som sagt... det blev en hel del...haha! Tank vad kul man kan ha med sno...:) Fast har kanns det mer jobbigt da ALLT och ALLA blir som forlamade... menmen!
loppansworld.blogg.se

2013-02-10 @ 22:11:39
URL: http://lindahollems.blogspot.com
Postat av: Linda Hollems

*kasta

2013-02-10 @ 22:12:02
URL: http://lindahollems.blogspot.com
Postat av: Linda Hollems

Ja precis det är så klart. Jag vet pappa hemma, tyckte alltid det var så jobbigt för det betydde att han behövde skotta osv.... men inte jag :)

Och jobbigt när det blir för extremt så man inte kan ta sig någonstans!

2013-02-11 @ 22:48:03
URL: http://lindahollems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0