Jullov!!!

Änteliiiigen!!!! Jag säger då det.. Denna julledighet hade inte kunnat komma mer lägligt!! Den här sista veckan har vart tuff. Eller ja, de sista månaderna har vart riktigt tuffa! Alldeles för mycket att göra på alldeles för kort tid! Jag vet ärligt talat inte om hade pallat att jobba en vecka mer.. Jag har vart så nära gränsen ett antal gånger det är nästan skrämmande! Jag är helt slut nu... Som tur är, är att jag vet att det inte kommer vara så här crazy at work hela tiden. Det kommer gå över till det normala. En annan sak som lättade mig var att jag fått mitt kontrakt förlängt till sista mars. Så nu kan jag pusta ut för några månader.. Se vad som händer sen. 

Natten till onsdag sov jag knappt alls.. Kunde inte somna.. när jag väl gjorde det sov jag de få timmar väldigt dåligt så jag var helt slut på jobbet på torsdagen. Inte blev det bättre av att vi skulle ha julfesten men jobbet igårkväll. Allt jag ville göra var att åka hem och sova.. Men inte kunde man missa julfesten heller..:) Det var 70-tals tema... Jättekul var det! God mat, band som spela, uppträdanden, tävlingar och massa dans till 70-tals musik hela natten...:) Fick dessutom springa till tunnelbanan, då jag inte kände för att mossa den sista som gick för natten. Var dock inte det bästa jag gjort.. Springa, när man är så trött i högklackat.. Ajaj. Däckade rätt fort när jag kom hem, men hann knappt blunda innan klockan ringde kändes det som och man skulle upp och jobba.. Jeez... Jag var en levande zombie!!! Men imorgon är det namne mig ingen klocka som ska ringa och väcka mig!!! Fattas bara att nåt annat gör det bara för att... 

På söndag åker vi hem till familjen min för att sen på måndag åka ner till mormor o morfar och sen slutligen hem till syrran där vi ska fira jul allihopa. Hubby's första jul i Sverige.. Ska bli spännande att se hur han upplever den! 


Jag och chefen..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0