Första snön!

I fredags kom första snön! Eller nja, det snöade lite nån dag tidigare i typ 3min, but that was about it så det räknas inte riktigt tycker jag. Det hann ju inte ens bli vitt på marken få...

I helgen var vi hemma hos mamma o pappa. Var på julkonsert i Uppsala, hälsa på valparna igen och sprang oväntat på en gammal aupair kompis!! :)



Idag har jag jobbat hemifrån... Behövdes. Det är så sjukt mycket på jobbet nu. Alla drar i en från höger och vänster och självklart att allas saker viktigast! Ibland känner jag bara för att skrika rätt ut. Jag hinner knappt göra klart en sak innan jag har 10 nya saker som ligger och väntar på mig. Jag hinner knappt ta lunch eller gå hem i tid då jag ska bara göra klart det jag håller på med. Men innan jag hinner avsluta nåt jag jobbar med har jag redan börjat med sak nr 2 som jag också bara måste avsluta.. och så håller det på. Vet inte hur många hånger jag säger "jag ska bara" dagligen.. har tappat räkningen. Även fast jag går hem för dagen har jag fortfarande jobbet i tankarna.. Har inte fått en riktig god natts sömn på ett tag då järnan alltid numer går på högvarv och tänker jobb dygnet runt! Får ont i huvet av bara jag tänker på hur mycket det är just nu... Nu är det bara denna och nästa vecka kvar, sen tar jag lite julledigt. Kommer väldigt lägligt måste jag säga!!!! Måste bara överleva fram tills dess...


 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Kampa pa!! Snart far du lite ledigt som sagt :) Har ocksa jattemycket nu, bade med jobbet och skolan, gahh!

2013-12-11 @ 07:24:28
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Nadja

Åh, vad mysigt med snö! Jag hörde dock att det inte blir nån snö till jul :( Hoppas du får det där nya jobbet alternativt att det lugnar ner sig lite på ditt jobb!

2013-12-12 @ 00:43:25
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0