Back to business!

Yes, då var semestern över och imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen. Back to business med andra ord. Har sagt det förr och säger det igen... fort tiden går! Det kommer bli tufft att ställa klockan tidigt. Men det är ju en vanesak. Man kommer ju in i det så småningom. Det är bara att ta tjuren i hornen eller vad man nu säger...;)
 
Känns som vi har gjort mycket kul i sommar iallefall! Har haft toppen väder och verkligen tagit vara på sommaren. Nu låter det som den är över, men det är den ju inte riktigt än, som tur är!! :) Dock så känns det lite att hösten börjar närma sig. 
 
För några veckor sen flyttade två av mina bästa kompisar hem till Sverige igen, dock inte av fri vilja. Usch vad jobbigt!!!  Nog för att vi valde att flytta av fri vilja så är det ju tufft ibland ändå. Då kan jag bara tänka mig hur det är för dom...:( Så nu är hela ligan tillbaka, synd bara att vi är så utspridda...:( Men en reunion ligger nog snart på schemat!! :) Får dock se om de stannar här i Sverige eller inte, och i såfall hur länge... time will tell. Även fast det är tufft ibland, och även fast jag kan sakna vissa saker nåt så i in... och reta min på vissa saker här, så känner jag att jag är hemma nu. Det är inte bara jag, utan VI har hittat hem. Vi har äntligen en egen lägenhet (visst, det är en andrahand-men still), där bara VI bor. En lägenhet som vi stortrivs i. Vi känner oss verkligen hemma här i detta område och har inte nåt emot av att ev köpa nåt här i framtiden. Det känns bara så skönt. Fast nu kommer väl den riktiga prövningen... hösten, kalla, mörka och långa vintern....
 
 
Stockholm är ju en allt bra fin stad ändå måste jag säga!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Härligt att ni känner då:) och vilka fantastiska bilder av vackra Stockholm! Kram

Svar: Ja verkligen! Känns bara så skönt! :) Kram
loppansworld.blogg.se

2013-08-14 @ 15:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0