Påskhelgen!

Skönt det var att ha lite långledigt. Ovant att ha mannen hemma hela tiden bara för han har ju alltid annars jobbat... men så underbart!! :) Slutade tidigare i torsdags, svängde förbi en USA butik i stan för att köpa med mig lite gotta till mannen. I fredags kom syrran med familj... Såå roligt! Jag har ett litet fan... :) På lördag åkte vi alla upp till farmor i hälsingland över dagen. Det var uppskattat! Jättekul att vi alla kunde åka och att hon fick träffa oss alla på en gång! Det har nog aldrig hänt tidigare. I söndags fyllde hubby hela 29... blev mycket tårta och fika hela dagen, säktingar och vänner kom över. Har vart fint väder hela helgen, så vi har suttit mycket ute på altanen och njutit lite av det sköna vädret och tagit promenader... våren är på ingång!! :)
 
Ska försöka lägga upp lite bilder imorrn!
 
Oh, by the way... imorrn ska vi på visning på en lägenhet!!!!! :) 

Kommentarer
Postat av: Nora

Men åh, USA-butik? Har jag misssat! Känner bara till den engelska bitiken på medis. Var ligger den amerikanska?
Kram på dig'

2013-04-03 @ 23:52:17
Postat av: Linda Hollems

Men vad härligt med våren på ingång :). Ser framför mig att grillningen börjar på allvar i Sverige snart :). Så jäkla gott!

2013-04-04 @ 02:07:20
URL: http://lindahollems.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Låter som ni haft jättemysigt - härligt med vår!!

2013-04-04 @ 18:28:55
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0