Paket!

Johanna som är kvar i USA och jag tänkte göra ett litet byte... Jag skulle skicka henne en stor godispåse om hon skickade min typ av schampoo och balsam + mina örhängen som hon låtat av mig som jag glömde kvar. Jag skickade hennes paket förra söndagen, hon skickade mitt paket på måndagen (dagen efter). När jag kom hem i fredags låg det ett paket från USA och väntade på mig...:D
 
Ååååhhh så glad jag blev!! Mitt älskade schampoo som jag saknat sååååå!!! Önskar det fanns här med, men ikke sa nicke! :( 
 
 
I måndags kom Johannas paket fram... bara det att paketet var TOMT!!!! Godis påsen var tom!!!! Någon har alltså öppnat paketet, tagit ur godiset och antingen ätit upp det eller slängt det, lagt tillbaka en tom påse i paketet och tejpat igen för att sen skicka vidare ett tomt paket(!!!!!!!!) Jag blev helt paff när hon berättade det!! Trodde hon skämtade...  Så många gånger vi fått skickat godis till oss där borta och ALDRIG har vart med om liknande. Lite godis... det är ju inget dyrbart iallsina dagar!!!!! WHY???? Seriously... var de extra petiga pga av vad som hände i Boston eller WHAT??? Helt sjukt.... kan man inte ens skicka över lite godis längre?! Tur jag flyttade "hem" igen då i rättan tid....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna kusin

Hahaha.... !!!! ;)

2013-04-24 @ 09:31:01
URL: http://lillbubis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0