Beröm! :)

Förra veckan var två kollegor till mig ner till Cannes, Frankrike och till MIPTV. A convention där distributörer/ produktions bolag och inköpare från TV stations från hela världen samlas och screenar nya program, säljer och köper program. Några från mitt gamla jobb i USA åker alltid till detta stora evenemang bland annat. Min kollega hade hängt med min gamle chef en hel del.. Haha. Anyhow, när mina kollegor kom tillbaka till jobbet i måndags fick jag en massa beröm. Nåt jag absolut inte förväntat mig.. Många olika distributörer som vi arbetar med hade tydligen sagt till mina kollegor hur nöjda dom är med jobbet jag gör och att de tycker vårat samarbete går smidigt och bra. Var väldigt oväntat, med de bara öste beröm över mig.. vilket självklart är jättekul att höra för då får man ju verkligen bekräftelse att det man gör är bra. Detta är något som de värdesätter stort sa de dessutom.

 

Inte nog med det, ett produktions bolag i California hade även skickat med en liten present... Jättesnällt!!! 

 

Made My day kan jag lugnt säga..:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Va roligt!! Är så glad att det går bra för dig!!!!!

Snart kommer jag hem, då måste vi ses!
Kram

Svar: Åhh vad roligt!!! Då tar vi som sagt en liten date när du kommit hem...:) Njut av sista tiden nu! Kram
loppansworld.blogg.se

2013-04-19 @ 02:03:01
Postat av: Henrietta

Det ar alltid kul med berom :)

Svar: Alltid...:)
loppansworld.blogg.se

2013-04-19 @ 04:35:38
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad roligt!! :) Härligt med beröm!! O trader joe chokla!! Mums! Ha en härlig o trevlig helg! Roligt att läsa din blogg här i Svea också :) kramkram

Svar: Åhh, vad kul att du "hänger med" här än...:) Alltid kul med lite beröm, speciellt om man inte hade förväntat sig nåt...:) Kramkram
loppansworld.blogg.se

2013-04-19 @ 10:43:28
Postat av: Linda Hollems

Åhh alltid roligt med beröm. man får liksom en liten kick! :)

Svar: Ja verkligen! Tror att man gör ett bättre jobb efter lite beröm också... skadar som sagt verkligen inte! :)
loppansworld.blogg.se

2013-04-19 @ 16:44:41
URL: http://lindahollems.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Vad roligt med beröm, det är bara att suga åt sig ;) vad kul att det går så bra!

Kram

Svar: Javisst! Speciellt när man inte är beredd på det... Men det är bara tacka o ta emot..;)
loppansworld.blogg.se

2013-04-20 @ 00:43:37
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0