Laskigt!

Woman shot in Stop & Shop parking lot...

http://www.thehour.com/news/norwalk/woman-shot-in-stop-shop-parking-lot-police-hunt-suspect/article_139c205a-1302-11e2-8f98-0019bb30f31a.html
 
 
Usch, vad ar det for varld vi lever i egentligen? Detta hande mitt pa blanka dagen, dar jag alltid gar och handlar...
Det sjuka ar ju att det hander grejer varje dag i stort sett. Man ar inte lika forvanad langre med allt som hander har borta, folk som blir ranade, knivskurna, skjutna, kidnappade osv, men enda... nu hande det pa "min" affar. Laskigt! Visst hander det grejer i Sverige ocksa, men inte till samma extend... 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag vet helt jäkla galet - man är inte trygg någonstans, varken inne eller ute :( Detr kan hända precis överallt. Och det är alltid mer påtagligt om det händer nära än själv förstås. Det bästa är att inte tänka på det, för då vågar man inte gå någonstans till slut.

,,, men allvarlig,USA borde ta och se om de generösa vapenlagar som gäller ... tillgängligheten gör det lätt för folk att göra impulsiva och galna grejjor.

2012-10-11 @ 04:11:23
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0