18 Octoooobeeer....

Forst och framst vill jag bara saga stort TACK till all uppmuntran i forra inlagget!! Betyder mer an vad ni sakert tror... :) Vet att det nu inte ar langt kvar, och har vi klarat det sa har lange ska vi val banne mig klara av ca 2man till! Men bara for att det nu borjar narma sig kanns det som tiden gar saaaa laaaangsaaamt...  Det gar verkligen upp och ner... vilken bergochdalbana!
 
Nasta vecka ska jag in till city och the Swedish Consulate for att (ANTELIIIIGEN!!!) fixa mitt pass! Far ga lite tidigare fran jobbet sa jag hinner... skont att det ar halvdagar pa fredagar sa jag inte missar allt for mycket! Kanske blir en liten date da med en tjej jag lart kanna genom bloggen - Sarah, som jag traffade i varas for forsta gangen...:) Forra veckan var halva foretaget i France pa filmfestivalen, da passar vi andra pa att aka till Sakura for company lunch... har blivit varan lilla tradition... Hibatchi...Mmmmm, alltid lika gott! Speaking of work... fran och med nasta vecka kommer vi ha ett office inne i city. Tva kommer forflyttas dit vilket innebar att jag skulle bli ensam pa overvaningen... men da kommer jag istallet flytta ner och ta over den andre killens office sa blir jag inte helt ensam...:) 
 
Harom natten sov jag knappt nanting pga av en VAAALDIIIIGT irriterande mygga!! Holl pa att bli tokig! Tillochmed hubby vaknade och inte kunde somna om, han som sover igenom ALLT! Inte fick vi tag pa den, men den maste ha somnat sjalv nanstsans eller flugit ivag for efter 6am horde vi inget mer... MEN sjalvklart nar man borjar slumra till ar det sjalvklart nan dar ute som far for sig att saga med en motorsag.... of course. Det var val inte meningen att vi skulle sova nat den natten... suck! Fick iallefall tag pa myggan igarkvall...YES!!!  Ikvall blev det middag pa Burgerbar med en kompis... valdigt trevligt! Var langesen jag var dar nu. Ser att hubby har redan slocknat... tror jag ska ga och joina honom nu... 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Skönt att det känns bättre..vissa dagar blir det bottennapp..
Kul att passet ska fixas..vad får man betala för ett nytt pass i USA?

Svar: Igar var jag in och fixade med mitt nya pass... $210 gick kalaset pa... lite skillnad!
loppansworld.blogg.se

2012-10-19 @ 07:32:50
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0