Sunday

Sitter barnvakt ikväll.. Lättförtjänta pengar då jag la två åringen det första jag gjorde när jag kom hit.. Blir mindre jobb i veckan då det är thanksgiving, därav extra jobb ikväll.

Tror jag är på väg att bli sjuk...:( vill int!!!

I morrn drar jag in till the big apple! Ska hämta ut mitt nya pass.. äntligen, yay! Om jag känner mig själv rätt så kommer jag svänga förbi godisaffären sockerbit också! Sen får vi se vad jag hittar på..:) får passa på att ta vara på NYC nu när vi bor såpass nära.. för snart blir det ju ändring på det!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sa nyfiken pa att fa hora vart ni kommer att ta vagen.

Svar: Det kommer...;)
loppansworld.blogg.se

2012-11-19 @ 03:00:39
URL: http://lindisen89.blogg.se
Postat av: Madeleine Hutchinson

Klart att du ska ta en vända in till Sockerbiten..finns inget bättre än svenskt plockgodis haha.
Skönt att höra att allt löste sig med passet.

2012-11-19 @ 14:49:54
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0