NYC and Eurovision!

Den har helgen har bara rusat forbi... skont att vara ledig imorn iallefall..:)

 

 

I fredags fyllde som sagt en kompis fran college ar sa jag var till Gingerman i Sono och firade henne lite... traffade aven en svensk ex-aupair som jag hangde med till stor del av kvallen, trevlig tjej det dar som nu ar tillbaka och halsar pa "sin" familj i 3man. Blev inte sa jatte sent da jag och mina toser skulle in till city dagen efter.

 

Borjade med en tripp ner till west village och till Sockerbit... Mmmm, do i need to say more..:P

 

Hot and humid in the subway

Jag o mina tjejer!
Sockerbit!!! :)
Mmmmm!!
Sen tog vi oss till Tonic pa Times Square. Let the game begin!
Hejja Sverige!!!
Sa harligt att sveriiiige vann!!!!! Wohoooo!!!! :D Underbaaaaart! Bra lat, god mat, finaste vannerna och harlig stamning... hejja sverige!!! Toppen dag!!

 

Tagning 1

Tagning 2
Sa dar ja..:)
Fleet week... dar av MASSA Navy/Marines i stan denna vecka... fick sallskap av tva styckna ett litet tag under ESC. Nar ESC var over gick vi ut forca 1min innan vi vande om och gick in igen da det hade borjat regna ute... Da fick fick sallskap av en annan marine ett tag...
Idag var jag till stranden en vanda... hur skont som helst! Har statt att det skulle bli daligt vader idag hela veckan, sa jag passade pa ifall det skulle bli samre vader senare...
Harligt varre! :)
Sen blev det en vanda till Mr Frosties for lite glass... mumma!
Fin dag.
Hoppas pa en fin dag imorrn ocksa! :)

Kommentarer
Postat av: Min Amerikanska Resa

Åhh alltså det riktigt ryser i mig när jag ser bilder i från N.Y. Ser ut att vara så jäkla mysig och vilken atomsfär!! Måste dit någon gång i framtiden.

2012-05-28 @ 08:27:50
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Henrietta

Näääääeee vad avis jag blir på att du varit i NYC. Älskar den staden, saknar att bo i Boston ibland då man kan ta the Chinese bus därifrån för $15 från China town till China town i NYC. Ni ser ut att haft kul i alla fall! Kommer dock mycket väl ihåg hur fuktigt det kan vara nere i tunnelbanan på sommaren...

Jaha, så ett personbevis på engelska är vad jag behöver. Skönt! Jag hade redan börjat oroa mig över den delen då jag har läst på forum och så om folk som hade problem med sina birth certificates. Tror dock de var från andra länder.

Okej, ja det är så mycket man måste tänka på innan man flyttar till ett annat land. Det inte direkt bara att packa ihop och åka, massa pappersarbete och regler och allt möjligt. Det skulle ju vara rätt trist om du blev av med ditt green card speciellt eftersom processen att få det är rätt lång.

Ja men då hade du faktiskt tur och kunde klara dig utan bil, fast det är ju såklart hur skönt som helst att ha egen bil och slippa vara beroende av andra när man vill ta sig någonstans. Jag hatar också att fråga efter skjuts...

Jag ska ta fyra kurser i sommar (fem faktiskt med den jag tar nu) samt jobba 20 timmar i veckan så det kommer bli som en vanlig termin om inte mer busy då sommarkurser brukar vara mer intense. Vad ska du göra i sommar? Vad jobbar du med?

2012-05-29 @ 01:24:09
URL: http://henriettav.blogspot.com/
Postat av: angie

åh va härliga bilder. åker du till NYC ofta?

och tack för all stöttning!!!

2012-05-29 @ 06:46:10
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: Carolyn

Tack så mycket för din fina kommentar! Ja, det känns så kul att gifta sig snart. Lite mer än 1 månad kvar, wohooo!



Vi träffades genom en fest här i Sverige faktiskt och sedan dess har det rullat på. Han är dock från Holland, så jag flyttar snart dit!



Ja du har rätt, många höjer brynen när jag berättar att jag är 19 och ska gifta mig, men det känns så rätt och vi är verkligen redo, så varför inte liksom :D



Åh va kul det verkar vara, tusen grattis och hoppas ni får ett långt liv tillsammans! Du verkar leva ett underbart liv, hur känns det att bo långt ifrån Sverige?



Tack återigen för din kommentar, ha det bra! Kram kram

2012-06-01 @ 00:21:01
URL: http://thewalkoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0