Last night before...

... mannen lamnar mig for en vecka. Kommer bli tomt har... :(

 

En jobbdag kvar sen ledig till tisdag... niiiice!!!

 

 

Ska pa brollop den 9:e juni... valjer mellan tva klanningar. Till ena klanningen har jag skor till, inte den andre (an sa lange). Dock sa ar det detta par...

 

Very high high heels... och som alla sakert vet gar inte jag och hogklackat sa bra ihop. Dock var dom valdigt bekvama och stabila...  och fina. MEN jag har en kansla av att dom kommer ta kal pa mig. Sa jag vet inte riktigt hur jag ska gora an... har ju nagra veckor kvar att bestamma mig...

 

Nu ska jag ga och passa pa att krama pa mannen medans jag har chansen! Natti natti folks!

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Samma som mig också..jag är mer en sandal/ballerina skor typ :)

Men vad gör man inte? :)

2012-05-24 @ 20:16:00
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Haha skulle det der va hoga? :P nej jag skojar bara men jag maste ha minst 10 centimeter ner jag gar ut i klackar eftersom ja e sa himla kort.. Slang upp bilder pa klenningarna sa kan vi hjelpa dig att bestemma!

2012-05-24 @ 20:16:38
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Hehehe, ha klackar!! Det är ju bara att öva, du har tid på dig! Är de bekväma så är det ju hur lugnt som helst ;)

2012-05-25 @ 00:05:15
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0