Happy wingsday!

Kom hem fran Bradfords for inte sa langesen... Skulle inte stanna sa lange, men sa mycket for det, ar inte ofta det blir som man planerar... haha!  Nu har de dessutom borjat med karaoke pa onsdagar och ikvall var det fullt hus... en vacker dag ska jag nog vaga mig upp dar ocksa med mina kompisar... en dag.

 

Chris, Chris, Chris (Chris x3), Johanna och jag (Johanna x2) spelade aven lite dart...:) Haha, tva namna pa fem pers...:P

 

Igar efter jobbet var jag och motte upp Mariana,en kompis som jag sakert inte sett sen forra sommarn(?!). Gick pa bio och sag "The Cabin in the woods" eller vad den nu heter... ingen hit. Verkligen inte. Hade det inte vart for de goda popcorna sa...haha. Tur var val det att det bion bara kostar $6 pa tisdagar... $6 pa skrap... oh well, gott sallskap och goda popcorn iallefall! :) Efter bion akte vi till ett diner, hade ratt mycket att catch up on!

 

Nu har klockan bara rusat ivag igen... som den alltid har en tendens att gora. Sangen nexsta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0