IM FREEEEE!!!!!!

I onsdags skjuttsade mannen hans foraldrar till JFK... nu ar dom och gottar sig i varmen i Chile tills den 21... Hann aldrig aka och kolla pa bil till mig da han hamnade i trafik pa vagen hem, men pa mandag hoppas jag det blir av. Har iallefall min svarmors bil och kor runt i nu... lyckan ar total!!! IM FREEEEE!!!! Ni anar inte hur underbart skont det ar!!!! Att kunna gora vad jag vill NAR jag vill..... U N D E R B A R T ! ! !
Som i torsdags... istallet for att vanta pa att mannen skulle hamta upp mig fran jobbet ca 30min efter jag slutat (da han gar i skola i New Haven som ligger ca 40-50min bort), sa kunde jag aka och handla direkt efter jag slutat, sen motte jag upp honom for middag da jag var klar med matshoppingen och han kommit fram till Norwalk... Perfect timing.
Fredagar brukar vi inte se varann sa mycket da bada jobbar... men igar morse gick vi bada upp tidigt och akte till ett diner for att ata frukost tillsammans... myyyys. Bra start pa dagen. Sa var det antligen heeelg! Nu hoppas jag bara denna huvudvark forsvinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0