Guinea pigs!

I dag efter jobbet akte jag och min kara man till Rodizio Grill i Stamford, ett Brazilian steakhouse  som the owner fran The Melting Pot (dar min man jobbar) ska oppna upp i helgen. Idag var the staff (fran The Melting Pot) inbjudna for att try the menu out och bedomma servicen and the overall experience.  Men andra ord, han ville att vi skulle vara forsokskaninerna...:P All you can eat... gissa om vi blev matta!! Men saaaa gott!!! Det var i stort sett ALLT man kan tanka sig... Maten var suverran, servicen var underbar.. inte illa pinkat for gratis middag!
Vad som ar typiskt pa Brazilian Steakhouses ar att man har en san har pa bordet....
..vilket innebar att sa lange den grona sidan star uppvant kommer de med mat pafyllning lite allt eftersom. Du maste inte ta allt som erbjuds. Nar man kanner for en liten paus (kanske for att catch up pa allt du har pa tallriken) vander man sa den roda sidan ar uppatvand, och sen vander tillbaka till gron nar man ar redo for mer mat. Nar man har atit klart och vill ha efterratt eller notan lagger man den ner... Var lange sen jag at sa mycket kan jag saga. Om ni inte atit pa ett Brazilian Steakhouse an, testa pa det! ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hur långt är det mellan oss då vi flyttar över? Norwalk vs Wilton?

2012-03-15 @ 15:17:47
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Cill

Hej!



Vad kul! :) Eftersom du fortfarande är kvar så verkar det vara ett bra område. Haha.

Jag åker den 5:e augusti, så det är ett tag kvar.



Hur stort är Stamford? :)



Ha det bra.

2012-03-24 @ 11:24:46
URL: http://cillaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0