VILKEN HELG!!!! :D

Jag sager da det... VILEKN  HELG det vart! Fullt upp hela tiden! Skulle behova en helg nu for att ta igen mig lite och vara ta det lite lugnt..:P

 

Borjade i fredags da jag forst jobbade som vanligt, sen for jag till "Pasta Fair" som nu heter nat annat for att mota upp Marie och hennes Johannes for lunch. (Marie ar en svensk tjej jag traffade sommarn 2008 da hon var har over sommarn). Dom ar har pa semester, stannade i Westport (dar hon bodde 2008) nagra dagar innan dom gav sig ivag pa en liten roadtrip, kommer tillbaka den 27:e och stannar till den 1:a july, sa da far vi traffas lite mer tycker jag..:) Nar vi var klara och skulle ga fick jag en liten present... inte sa liten heller! Fick en pase OLW's ostbagar!!!!! Mmmmm, det var sa jag borjade hoppa jamfota! MEN, sen tog hon fram en pase med detta i...

 

Gissa vem som holl pa att ramla av stolen!!! Var nog nara pa att svimma dar... HEEELT GALET!!! Trodde verkligen jag sag i syne dar.... visste inte att julafton var sa tidig iar...:P Ahhhh jag ar helt i exstas!!!! :D TACKTACKTACKTACKTACK!!!! Det har kommer jag leva pa lange!! Eller nja, gommer jag halften sa gor jag nog det bokstavligt talat...haha!

 

Marie- du ar bara helt klart bast!!!

 

 

Sen blev det annu mer finbesok fran Sverige... Jonas och Fanny var i city pa semester (traffade dom i city i hostas nar dom var har och da), denna gang kom dom ut till mig och halsade pa lite...:) Visade dom runt i mina hemtrakter lite... jatte kul att ha dom har! :) Blev en skon strandpromenad, lite titt pa stora hus harikring, lite shopping (for deras del), middag, lite walk around town och lite frozen yogurt...:) They went nuts at Walmart...haha! Dom tyckte ALLT var sa mycet storre...:P

 

 

 

Sa nar Norwalk helt plotsligt gatt o blivit lite exotiskt...:P

 

Det var fredagen de....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0