Mycket pa g...

Kanns som jag ligger efter en dag denna vecka... kan bero pa att vi hade ledigt i mandags sa tisdagen kandes som mandag, onsdag som tisdag osv... harligt att det ar fredag imorrn da nar det kannts som onsdag idag..:) Har vart valdigt busy pa jobbet denna vecka.. nagot stressad kanner jag mig. Ska ta hem laptopen i morrn sa jag kan catch up lite i helgen tankte jag... Speaking of something complelety different, ser inte ut att bli en trip ner till DC after all. Oh well... spar jag lite pengar dar iallefall.. gott!!

 

I gar kom min kara man hem igen...:D Tog oss ut i Sono en vanda... forst blev det ett stop pa ett relativt nyoppnat stalle och at lite frozen yogurt med massa gotta i... *mumma*

 

Blandade i lite jordgubbar, kiwi, choklate chip, notter, gummi bjornar och gradde..salig blandning!

 

Sen blev det ju sjalvklart lite wings pa det da det var "wings day"..:)

 

(Chris) Johanna o Chris pa Bradfords

 

Blev a last night out for Sarah som aker "hem" till Wisconsin imorrn for att lamna sin bil mm, innan hon tar flyget over den stora polen och flyttar till England...

 

Nepp, nu ar det back to business... har sjukt mycke att fixa infor sverige resan...ohhlalaaa!!! Langtar saaaa!!! :D

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Under au pair året bodde jag i the suburbs, typ 30-40 min utanför Boston, men det funkade bra eftersom familjen jag bodde hos lät mig köra en av deras bilar när jag ville. När jag pluggade bodde jag lite närmare så att jag kunde ta buss/tunnelbana till skolan eller downtown då jag inte hade bil längre.

Jaaha så du jobbar med TV, låter kul! Var det det du pluggade tidigare? Jag jobbar på skolan som student assistant på ett kontor, jag är typ sekreterarens assistent. Det är helt okej men betalar asdåligt (som alla andra jobb på min skola), tyvärr finns det inget att göra åt det då det är det enda stället jag kan jobba. Oh well, jag har ett jobb i alla fall lol.

Jag kommer inte ihåg de exakta datumen när jag ska vara hemma men jag tror det var typ 12-23 augusti. Kommer vara i Sthlm hela tiden eftersom det är där jag är ifrån. Var är du ifrån? Var ska ni vara? Ja, det är tråkigt att man inte kan stanna så länge, speciellt när man inte har betald semester, då blir det ju extra dyrt... :( Kul ändå att ni båda kan åka även om det inte är jättelänge!

Haha tack, den klänningen hittade jag på Forever 21 för typ $20 så den kan du ju kolla in om du är intresserad :)

2012-06-02 @ 02:01:18
URL: http://henriettav.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0