Lordag... Brollop!

Lordagen borjade med att jag akte over till Johanna for att gora oss iordning infor Brian & Julies brollop. (Det var dom som vi var hemma hos forra aret nar vi gifte oss). Min man akte lite tidigare for att mota upp Brian och the bridal party... han var hans best man.

 

Hade val kunnat borja battre... gramulet och regn, bruden blev ca 59min forsenad da hennes limo broke down...:O Sen blev det dock bara till det battre...:) Later bilderna tala for sig sjalva...

 

 

Johanna och hennes Chris
Sweden...:P
Looove her dress!!!
Romeo & Juliet...:P
...and who caught the bouquet... again... second time in a year!! :P

 

Lang dag... Had a blast!! :)

 

Det var lordagen de....


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Tack sa mycket!! :)



Vilka fina bilder fran brollopet och vad lyckliga brudparet sag ut att vara tillsammans! Jag vill ocksa ga pa brollop :P



Vilken intressant story om din syster, how romantic! Kan tanka sig att folk hojde pa ogonbrynen, speciellt i Sverige dar det vanligtvis verkar ta annu langre innan folk forlovar sig och sen gifter sig (om de ens gor det). Mina foraldrar har varit tillsammans i 30 ar nu och gifte sig forst 2010, haha. Men som sagt, sa lange man ar lycklig sa spelar det ju ingen roll vad utomstande tycker da det ar en sjalv som lever i forallandet varje dag - inte dom!

2012-06-12 @ 05:38:11
URL: http://henriettav.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Guuuuuuud vilka fina bilder! Och det ser ut som ett alldeles underbart bröllop :D

2012-06-12 @ 22:48:37
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0