Hant i helgen!

Akte for att kolla pa Sverige vs England i fredags efter jobbet med Johanna o Felix hemma hos Felix... Ja det gick ju som det gick... oh man! Tur var val val det att vi kunde trosta med att bada lite i poolen istallet... sen drog johanna o jag vidare till stranden... inte helt fel det heller! :) Blev lite middag pa det pa Davinci's, sen joinade hubby oss och at lite frozen yogurt nere i sono... mumma! 









Igar var en harlig dag... gjorde inget vettigt pa dagen... eller ja, satt ute i solen och laste lite, pratade med sverige och mos med mannen. Pa kvallen var det dags for b-day party for en av "vara" Chris... For att gora det lite lattare att halla reda pa alla dessa Chris, sa kallar vi han for Cuba. Travligt travligt! Vid midnatt var det dags for cake...





Sen gick johanna o jag "to the ladies room"... oppnar sen dorren och blir bombarderade med tarta i ansikte och har... kuuuul. Eller inte. Hade tydligen blitt lite tartkrig dar och ALLA hade tarta overallt...  var ju inte sa farligt, men inte sa mysigt nar man vaknade upp i morse och hittade tartrester i harbotten... :O Oh well... Var sa trott nar jag kom hem igar sa jag slocknade pa en gang... hade ju sa klart forsokt tvattat ur tartresterna innan, men lite var visst kvar...

Idag har vart en riktig slappardag... skont! Behovs sanna ibland...:) 





Kommentarer
Postat av: Henrietta

Sorry att det tog sån tid för mig att svara, har inte varit vid bloggen så mycket på ett tag. Anyways, jaaaa, haha, hoppas att mitt eget bröllop blir av snart. Kommer inte ihåg om jag har berättat det men vi har pratat lite om att gå till the court house nu snart bara så att vi äntligen kan få gifta oss eftersom vi velat göra det så länge, och sen ha ett större senare när vi hunnit spara mer pengar. Hur gjorde ni? Hade ni stora bröllop?

Ser ut ha varit en skön helg för dig :)

2012-06-18 @ 07:24:00
URL: http://henriettav.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0