A little of this and that...

...ooOj, ar hemma sjalv. Ovant och valdigt tyst ar det. Lite skont ocksa maste jag erkanna. Har kannts som det vart fullt hus har sen jag kom hem igen... sa lite lugn och ro skadar inte kanner jag. Nu har jag vart hemma i 2v redan... och om 2v aker kusinen hem. Sen ar det redan februari... Time flies. Pa mandag ar det Martin Luther King Day och da ar the office closed sa det blir langhelg for min del...yay! Pa onsdag borjar mannen skolan igen sa da ar det verkligen back to reality igen..

 

Lite random, i know men en kompis la upp denna bild och jag kunde inte hjalpa mig...haha, ja, vad ska man saga..:P

 

Har kommer nat helt annat... Time square NYC...:)

 

Bordet ar dukat..:)

 

Nyarsmiddag med tjejerna!

 

Johanna o Paul... haha, very cute! :)

 

:)

 

Fin ljusstake jag kopte i sverige..:)

 

Blev en del random pictures har nu markte jag... oh well!

Ha en trevlig helg allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina bilder. Hoppas att du hade en bra nyårshelg.

2012-01-15 @ 12:54:17
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Du råkar inte ha nån bild där man verkligen ser din fina bröllopsklänning? :)

2012-01-16 @ 20:08:09
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Nadja

awesome! ska genast ta en titt :)

2012-01-16 @ 20:19:50
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: amanda

svar: Ja men eller hu! Man har inte tid och man VILL inte ha hemlängtan heller det tar ju bara energi. och jag pratar ju hela tiden på skype med dom där hemma så det blir som att vi träffas varje dag så det är liksom inte så farligt. Och precis som du så känner jag mig också så hemma! Barnen känns som mina syskon.



Haha nej du är ju ett levande bevis på att man KAN stanna här och bosätta sig här!! Det är såna som du som ger hopp till såna som mig!! Hahaha. Meen efter att du förlängt 6 månader, for du bara hem och fixade nytt visum då? Vilken typ av visum? hur lätt var det att få arbetsvisum och hur länge gäller det? För om vi ska kunna och leva och bo här måste vi ju först och främst ha jobb... kan man ens söka jobb INNAN man har arbetstillstånd?



PS! jag köpte en såndär liten ljuslukta till min pojkvän som avskedspresent när jag for :d supergullig tycker jag!!

2012-01-16 @ 22:00:06
URL: http://amandaupair.devote.se
Postat av: Sarah i NYC

Många fina bilder!



Central park är ett underbart ställe! Hojta om du är i krokarna någon gång och vill ta en fika :)

2012-01-17 @ 03:36:09
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0