Snart ar det jul...

Hur kommer det sig att nar man ar ute och letar julklappar ska man ALLTID en MASSA grejer man sjalv vill ha? Why??? Finns ju sa mycket fint... ahh, dromma lite kan man ju alltid.
 
*vill ha*
 
For nan vecka sen opnade "Sono Market Place" upp som ligger nastan precis runt hornet dar vi bor. Ville check it out sa jag o hubby tog med svarmor dit for nan dag sen och strosade runt och kollade pa allt fint de hade och at lite gott. Mysigt! 
 
Imorrn ar sista dagen pa jobbet for iar, pa kvallen ar det julfest med jobbet sen blir det jullov till 2:a januari... testade nagra klanningar jag har om det fanns nat jag kunde ha pa festen imorrn, men ikke da... testade nagra av johannas klanningar ocksa, fina, men lite val for korta for min del och for en san julfest. Nar jag var pa mallet (for julklappsshopping) hittade en perfekt klanning till festen!!! Ahh, sa glad jag blev! Nu ar kvallen raddad! :) Speaking of job, igar kallade min boss in mig pa hans kontor... gav mig ett kuvert, en liten julbonus som har satts in pa mitt konto... jag bugar och bockar!! Var valdigt behovligt ma jag saga... Det var en glad overraskning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0