No words!

What's wrong with the world we live in???
 
Allvarligt!! Var pa jobbet nar vi fick hora nyheten... "Shooting at an elementary school in Newtown, CT." Sa fruktansvart!!! Ska jag vara arlig sa blir jag inte forvanad langre nar man hor om shootings, hur hemskt det an ar for det hander har och dar, kan handa nar som helst och var som helst. Det ar inte forsta school shootings har i USA, men en ELEMENTARY school??? BARN.... jag blir sa arg och ledsen!!! Sjalvklart kanns det lite extra nar det hander sapass nara en... bara 40min harifran. Det kvittar vart det hander eller vilka som blir drabbade, detta SKA inte fa handa, period. Vad ar det for fel med vissa manniskor?? Im at a loss of words...
 
27 döda i skjutning på mellanstadieskola
 
 
Krama era nara och kara ofta och lange, ta inte varandra for givet... man vet aldrig vad som kan handa. It's a crazy world we live in...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag vet, helt ofattbart ?! Varför liksom ? Och dessutom verkar alla dessa skjutningar smitta :(

2012-12-15 @ 02:41:03
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0