God fortsattning!

Hoppas ni alla haft en mysig jul varesig ni firar den 24:e eller den 25:e, vilka ni an ar med, om ni ar i Sverige eller USA.. eller nan annanstans for den delen! :) For mig ar julen speciell... sjalvklart hade jag velat varit hemma i sverige med familjen med allt det traditionella. Nu blev det ju inte sa som ni kanske markt, men da far man gora det basta av saken enda. Blev min 3:e jul har i staterna.. Fick ju spendera julen med mannen detta ar och det ar ju som sagt inte helt fel det heller! Aven om det inte kandes som en riktig jul... Amerikanarna firar ju den 25:e, men eftersom min man och hans familj ar fran Chile firar aven de den 24:e. Forst var jag hem till mina fina flickor och hade en liten julklappsutdelning just us Swedes. Sa det blev lite svenskt pa julen enda..;) Sen for jag hem fixade det sista. Kollade pa Kalles jul medans jag invantade resten av la familia (hubby skulle jobbat hela dagen och kvallen, men som tur var fick han en annan kille att jobba kvallen at honom) innan vi for upp till my brother-in-law i Stamford for julfirande med familjen. Hann prata me familjen i Sverige daremellan ocksa..:) At sa man holl pa att storkna, men ooh sa gott!! Det ar ju en liten annan kultur nere i Chile och de ar valdigt mycket for att ata/dricka och dansa. Vilket det blev mycket av aven igarkvall... kul hade vi och jag ar sa glad att jag har fatt en san fin extra familj!! Vid midnatt oppnade vi julklapparna under julgranen och kom inte hem forren vid narmare halv 3, sa det blev ratt sent. Vit jul fick vi till sist iallefall.. myyys. Det hade borjat snoa pa kvallskvisten... sen regnade det dock bort nar vi var pa vag hemmat... oh well. Har kommer min jul i bilder... vissa ar inte av den basta kvaliteten da de ar tagna med mobiler... menmen. 
 
Slar in de sista...
Lilltjejen julefin! :)
My sister-in-law och jag
Massa gotta!!!! MMmmmmmmmmmmm
Svarisarna!
Nagon blev visst lite emotional nar hon oppnade paketet av mig o hubby... en almenacka med bilder fran det gagna aret.. manga med deras dotter Baylyn.
Father and son... lika? :P
 
GOD JUL onskar the Barboza's!! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Sv: Ahhh, tack sa mycket!!! Ja, lite nervos borjar jag bli. Eller, mest stressad over att nagot ska ga fel, kontrollmanniska som man ar!! Lovar att lagga upp bilder sa fort som mojligt :)

Vilken mysig jul ni verkar ha haft, aven fast det inte var i Sverige! Vantar forovrigt med spanning pa vad ni har for framtidsplaner och flytt!! :)

2012-12-27 @ 04:45:19
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Vilken härlig jul ni ser ut att ha haft!

2012-12-29 @ 04:15:41
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0