Girls night in och julfest!

Igar for jag hit och dit pa jakt efter julklappar... det var ett evigt farande pa mig maste jag saga. Nu har jag bara EN julklapp kvar. Pa kvallen vankades middag med mina favorit tjejer och sen film pa det... Myyys. Var helt slut efter den dagens running around plus att  jag knappt fick nan somn natten innan da det blaste nat sa in i jag-vet-inte-vad!!!

 

 I torsdags var det som sagt julfest med jobbet... blev lite sena pga trafik och ett litet korfel, men fint folk kommer alltid lite sent, right? :P var fler som kom efter oss, plus att det var mingel o coctails i borjan sa det var lite drop in dar i borjan...  no harm! Massa gott att ata, holl pa att storkna! Massa mingel, secret santa, tal, overraskningar och gotta = kul kvall!! :) Kul att det var dress up ocksa da jag fick anvanda min nya fiiina klanning..:)

 

Nasta vecka kommer jag fa ga igenom alla mina grejer jag har kvar i mina kompisars kallare (my old place) da de flyttar ut i mitten av januari. Tankte passa pa nu nar vi har julledigt fran jobbet, plus att det ar en hel del grejer sa det kommer nog ta sin lilla tid. Far se vad jag kan slanga eller salja... jobbigt bara att man ar en san som sparar pa ALLT! Men nu maste jag verkligen roja, spara bara det ALLRA viktigaste da jag inte har nanstans att forvara allt nar de flyttar... far val se hur det gar.

 

Idag har mest myst med svagers lilla tjej... hon ar ju for go! Hon har vart har sen 2pm idag och sover over sa det blir nog lite mys imorrn ocksa..:) Och snart ar det juuuul....:)


Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

God Jul till min modiga kusin o mysige make!!! <3<3

2012-12-23 @ 08:30:14
URL: http://lillbubis.blogspot.com
Postat av: Nadja

Jag vill se nya klänningen! Mysigt med tjejmiddag. God jul!

Svar: Blid kommer... lovar! :)
loppansworld.blogg.se

2012-12-24 @ 12:26:18
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0