Familjedag och annat!

Konstigt det kanns att inte jobba imorgon. kanns som jag borde ga och fixa matlada till jobbet imorrn... men det behover jag ju inte nu. Gillar inte till att "bli tvingad" ledighet. Jag vill jobba... jag behover jobba! Menmen... inte mycket jag kan gora. Ar val lite bittersweet... Ska aka till Danbury en vanda imorrn och lamna in min brollopsklanning... ska hamta den pa fredag igen. Nu ar det inte langt kvar....*iiiiihhhhh* :D Om 2v aker vi imorrn... aaahh vad jag langtar!!!  
 
Idag har det vart en riiiktigt hot dag... riktigt humid day, weird dag da ena stunden vart soligt, sen igenmulet, soligt och lite regn, soligt och varldens askvader... hade velat akt till stranden, men sa var det sa osakert vader sa jag skippade det.. och nar det ar sa humid som det vart idag orkar man knappt inte vara ute om man inte ar vid vattnet eller nan pool. Men lite senare akte jag ner till stranden enda och motte upp Johanna. Sen kom Kevin och Felix ner sa vi spelade lite volleyboll med ett annat gang... skoj! Var ju evigheter sen jag spelade vollyboll, sa man var val inte pa topp...haha! men det var kul...:) Spelade ett bra tag, men nar jag sag att hela himlen svartnade till och blixtrarna avloste varande sa drog jag mig hemat... borjade dugga pa vagen hem och precis nar jag kommer in oppnar hela himlen sig...
 
Igar hade vi en liten familedag. Bada i pool, at och hade det mysigt.
 
Broderna Barboza
 
 
Hubby med den yngsta familjemedlemmen, snart 6man
 
 
Svager med familj
 
Baylyn badar for forsta gangen ute...:)
 
 
Familjefoto 1
 
Familjefoto 2
 
Svarisarna med barnbarnet
 
 
 
 
 
Underbar dag!!
 
Hubby skulle jobbat heeeela langa dagen, men som tur var fick han en annan att jobba lunch sa han kunde aka in till 3:30pm istallet... Nar vi sen akte darifran var jag bara hem och vande, for over och spela lite badminton med Johanna och sen var det hem och ata och duscha innan jag aterigen akte tillbaka till my friends house. johannas Chris hade kommit dit sa alla for net till stranden och spelade lite minigolf...:)
 
 
 
Chris fokuserar pa spelet...
 
Jag o mina girls! :)
 
Sen for vi hem till dom igen och tittade pa "This means war". Sa var ANNU en helg till enda... vart tar tiden vagen???
 
Hoppas ni alla haft en bra helg! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad mysigt att spela minigolf pa natten/kvellen!

2012-08-06 @ 20:08:44
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Emelie i La Habra

Fina bilder!! Skulle behöva en pool här också idag...och vilket litet bebis-charmtroll! Så söt.

2012-08-07 @ 05:14:49
URL: http://Emelieleora.wordpress.com
Postat av: Malin

Ser ut som en bra helg! :-D Och med countdown till Sverige på bara två veckor, låter inte fel alls ;-)

2012-08-07 @ 17:01:40
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Emilia

Jag gillar att bäbisen verkar ha ett stadigt tag om din svärfars öra, haha! Supersöt! Och ni verkade ha en toppenhelg!

2012-08-09 @ 00:46:35
URL: http://emiliaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0