Happy Easter!!

Glad pask allihopa!!!

 

Langhelg, langledigt... var ledig fran jobbet igar och i torsdags fick vi reda pa att vi aven fick mandag off... skont, men samtidigt behover jag pengarna! Oh well... Blivit manga fodelsedagsfiranden den senaste tiden och igar var det dax for den sista i denna veva... Moises pappa. Dock sa jobbade alla igar sa vi ska fira honom lite idag istallet. Blivit mycket god mat och manga tartor... sa nu klarar jag mig pa ett tag... Funderar pa att aka in till city imorrn kanske, var som sagt alldeles for lange sen nu, och nu nar det ar pask sa kanns det som man bara maste forbi svenska godis butiken "Sockerbit" for att kopa sig lite gott paskgodis...:) Ska skypa lite med familjen hemma idag snart ocksa..:) Syrran med familj ar hemma, likasa farmor... sa det ska bli kul att fa se alla!! :)

 

 

Spring is here... Lovely!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilken fn bild på trädet! Jag saknar vååår (eller jag gjorde det tills jag fick höra att det precis snöat i sverige..)

2012-04-09 @ 12:03:11
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0