Sooon....

Gar fortfarande och vantar pa mitt kara green card... det som vantar pa nat gott, right? I know, jag ar lite otalig! :P

 

Den har lilla krabaten satt och vantade pa trappen utanfor jobbet imorse... (lilla och lilla..:P)

 

Nu ar det ynka 5min kvar innan jag kommer ANNU narmare 30-stracket... Not yet though! :P Eftersom mannen jobbar imorrn fick jag en liten pre-b-day ikvall... Akte till Chocopologie i Sono for lite gotta... smakade mums! Sen tog vi en vanda till The Gingerman innan vi akte hem. Fick dessutom en hostjacka som jag tittat pa och tankte kopa... :D Fattar bara inte hur han visste att det var just DEN jag ville ha?! :P Tror han laser mina tankar ibland...:P

 

Efter mycket om och men, verkar det iallefall att jag kommer hem i december... forhoppningsvis runt den 14:15 redan nangang dar...:) CANNOT WAIT!!!!!

 

 

Nu ska jag ga och gora M lite sallskap...:)

 


Kommentarer
Postat av: cynthia

Vad kul! Vart i Sverige kommer du åka till?

Grattis till Green Card!! och den stundande födelsedagen.. phhewww mycket som händer ju:-)

2011-09-24 @ 20:12:01
URL: http://ithappenedinseattle.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Grattis i efterskott :) Lät som du hade en bra födelsedag :) Kul att han läser dina tankar ;) haha

2011-09-27 @ 02:05:58
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0