No no noo...

Neeeejje!! Min kamera ar trasig...:( Guess its time to get a new one! Maste ju ha en nar jag aker till sverige juuh!! Taskig tajming! Kunde den inte pajjat nar jag kommit tillbaka istallet?? :P Oh well.. not much i can do about it.

Har fortfarande lite traningsvark i benen... var till gymmet med Sanne i fredags och trodde hon skulle ta do pa mig ett tag dar. Otranad - OM jag ar! Rakade val namna att jag funderade pa att springa med henne nasta ar pa 5K loppet hon sprang tidigt i sommras... nu kommer hon hold me to it! :)

 

 

I dag ar det Labor Day... = Ledig fran jobbet. Nice. Det basta ar att aven M ar ledig... yay! Hade inte haft nat emot lite battre vader dock, men jag klagar inte. Imorrn jobbar jag hemifran sa det kommer kannas som en kort vecka for mig... gott!! :)

 

 

Tog en liten tur till mallet igar och sag att de oppnat upp halloween affaren nu... yupp, sa dax nu! Var in en snabbis och kollade runt lite... ingen aning om vad man ska vara i ar... kanns som det ar samma saker varje ar..

 

2005

 

2006 var jag i sverige..

 

2007

 

Hitta ingen bild fran 2008, men da var jag en milkshake..

 

2009

2010

 

Vad ska man vara i ar tro?? (om jag nu ens orkar bry mig..:P)


 

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag vet hur det känns med träningsvärk kan jag lova, jag har ONT överallt! Jag ska vara tinkerbell på halloween, försökte få Curtis att vara Peter Pan men han ska vara Kapten krok istället. Kompromiss for the win..

2011-09-06 @ 02:40:04
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0