Svenskarna reser inte till nanting...

... dom reser fran nangting.

 

Sitter och kollar pa "Sallskapsresan". En av mina favorit filmer... Den, Sallskapsresan 2 och SOS, klara favoriter! Aven dromkaken... haha! Kan i stort sett alla repliker utantill... har sett dom ett antal ganger...jaa.

 

 

"Det var sa kallt pa rummet i natt och enda har vi betalat bransletillagg..."

 

 

"Du har val med dig dom fyra P:na?

 

 

"-Har nere parkerar dom visst hur som helst...
-Men majsan spann av nu, du ar ju ledig...
-Jaa... jag kan inte fatta det... Nu borjar rusningen hemma.."

 

 

"Sola bada och ha kul, med suntrip over jul..."

 

 

"Jag kan flyga, jag ar inte radd..."

 

 

"Personligt meddelande: Herr Stork ombedes kontakta information i avgangshallen..
-Haha, han maste vara bror med Lennart Svahn..
-ja, haha och Karin Falk...
-Och Magnus Uggla...hahaa"

 

"Jag undrar om det finns nan Stork bland gasterna? -Vi heter faktiskt Storch och inte Stork...

 

I can go on forever... haha, den ar ju bara for skon! Nepp, nu ska jag ga och vara lite social med min man...:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jepp som gammal reseldare så känner man igen mycket av den filmen :)

Ingenting har förändrats typ...

2011-10-01 @ 14:06:22
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Nadja

Åh vi har ju faktiskt den boxen.. Måste nästan kolla igenom den :)

2011-10-02 @ 23:36:28
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0