I'm already there....

Horde Lonestar's lat "Im already there" pa radion pa jobbet idag... och erkanner att jag var nara pa att borja grata.

 

For nagra ar sedan traffade jag en kille fran West Point Military Academy... sag denna musikvideo och borjade nastan stortbola! Jag tror jag aldrig hade pallat att vara en army wife... Vet att det ar manga darute som har sin kille i det millitara och trust me when i say... jag ger er verkligen stor credit!!! Ni maste vara valdigt starka! Denna langa vantan, ensamheten, dalig kommunication, frustration etc... jag beundrar er verkligen! Man kan nog inte riktigt forestalla sig vad ni gar egenom om man inte sitter i samma sits sjalv...

 

"I'm already there" tycker jag ar en valdigt fin lat som beror mig valdigt. Aven fast jag inte ar nan army wife nu sa vet jag folk som har sina kara deployed i oroliheterna och jag avundas dom inte. Jag kanner valdigt starkt for dom och beundrar deras mod och styrka.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0