Glass i stora lass!!

Det har ar sommar det... kora ner cabbat, och det gjorde vi igar igen! :)

 

Johanna, Chris o jag tog oss en vanda till Mr Frosties... igen...:P Denna gang blev det cookies and cream med gummie bears... Mumma!!!


 

Efter jobbet idag kom Sarah och hamtade upp mig sa akte vi til Kohls... faaarligt faarligt!! Hon ville ha lite sallskap och smakrad da hon ville hitta nat nytt eftersom hon ska pa date pa sondag... Inte skulle jag kopa nat, neeeej. Kom ut med fyra plagg.... hoppsan! Men ahhh sa nojd jag ar och glad att jag kopte dom!! Var verkligen klader jag behover och kommer ha val anvandning for! Sen bara alskar jag denna rea!! Alla fyra plagg var det rea pa... sparade $66 sammanlagt bara dar. Sen fick jag visst lite extra avdrag pa det nar jag val skulle betala... -$20 till... inte helt fel maste jag saga!!! :) Men nu ar jag bannlyst  for iar darifran om jag inte ska kopa julklappar, for bara da far jag ga in dar igen...


Kommentarer
Postat av: Nadja

Oh härligt, vi får reklam för kohls men jag vte inte om vi har dte här.. måste kolla upp det.. Får man se bild på vad du köpt möjligtvis? :)

2011-10-12 @ 10:07:21
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Mariah

åh, härligt med lite shopping :) håller med Nadja, kanske nån bild på vad du köpt?

jadu, det känns som snart är det dags att börja med julklappsinköpen. tänk att det redan är mitten av oktober! yaikes.

2011-10-12 @ 15:31:21
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: philabound

Nej jag var pa DMV for att fornya mitt amerikanska korkort. Tog det redan 2006 sa det gick ut forra aret. Jag var tvungen att fornya det i NY forst innan jag transfered it till Pennsylvania. Asjobbigt, men nu ar det klart!

2011-10-13 @ 02:11:48
URL: http://philabound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0