Efter regn kommer solsken!

Igar regnade det heeela langa dagen och var en riktig host dag... regn, gra och trakig. Bokstavligt talat. Det mesta var bara blaa... Idag har vi den fina sidan av hosten... sol sol och sol, lite halvkyligt men enda behagligt. Mycket battre dag. Men hor och hapna, imorrn kanske vi far lite sno... SNO... i slutet av oktober!!!! Vad ar detta??? Fick faktiskt skrapa rutorna pa bilen imorse da jag skulle till jobbet... Sa ikvall var jag och hamta mina vinterskor och jacka at my old place... hittade dessutom min videokamera sa nu haller jag pa att kolla igenom nagra band jag hittade... ar massa blandat. Fran nar jag var har som au-pair... nar jag sag min systerdotter for forsta gangen da hon var 3v... brorsans student, jul hemma i svea... ahh... sa manga minnen! Saa kul att titta tillbaka pa...:) Back to videotittandet...:)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Oh jag älskar att hitta såna där små guldklimpar i form av bilder eller filmer.. Min första och enda syrvey idag på jobbet var med en man i Pennsylvania, de satt och väntade på snöstorm..

2011-10-29 @ 08:00:23
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Mariah

jösses, snö i oktober?! jag vill inte ha nån! haha hoppas det dröjer ett tag tills den kommer här :)

2011-10-29 @ 20:48:03
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Cynthia

Hej! Åh ledsen för sent svar.. Jag har hamnat i bloggkoma igen

:-) jo angående Sverige; jag åker den 21 dec och kommer hem den 7 jan! Så vi blir kvar över nyår:-) hur blir det med er? Kunde mannen följa med eller får ni återförenas till nyår? Agghhh längtar såååå tills jag får åka hem!! Kraaaam

2011-10-29 @ 23:16:56
URL: http://ithappenedinseattle.com
Postat av: Mia

Är det sant? Har ni snö? Ojoj här har vi den varmaste svenska hösten på 130 år, galet! Idag är det t.ex. 12 grader vilket är mycket för mellansverige i november. Folk har inte ens dragit på sig vinterjackorna än. Jag som är en sommarflicka älskar't förstås. :) Så snälla, behåll snön därborta till typ dagen före julafton.

2011-11-03 @ 10:57:33
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0