Julmusik...

... spelas numer pa radion har. Julpyntningen borjades redan efter Halloween. Langtar till att fa fira en svensk jul med familjen dar hemma, men julkanslan har inte riiiiktigt kommit hit an sa lange... kanns ju lite sadar nar det ar 15-17grader ute och soligt. Pa sondag ar det 1:a advent... redan! Da ska staken upp minsann. Maste bara aka over till mitt old place och hamta min lilla julbox med mitt julpynt och grejs.

 

 

Idag fick jag anteliiiigen tvatten gjord, som jag skjutit pa sa lange jag bara kunnat. Det ar verkligen en pain att tvatta numer... var klar vid 4pm... halva dagen borta... just like that. Jatte kul... eller inte! Kanns som varldens projekt bara for att man behover tvatta... Nae, washer and dryer is a MUST nar vi flyttar. Hoppas pa att vi ska kunna flytta i borjan av nasta ar nangang... om vi far tag pa "varan" lagenhet that is... haller alla tummar och tar!!

 

Efter jag var klar med tvatten for jag till Stamford och motte upp Sanne pa vart kara Cosi... alltid lika gott! Sen blev det like x-mas shopping pa mallet och sen en vanda till Target. Nu tankte jag baka lite gotta...:)

 


Kommentarer
Postat av: Cynthia

Tack Johanna!!



Åh tänk vad skönt snart får vi fira jul hemma på riktigt!!! Det blir min första på 2 år i Sverige yeeey!!

2011-11-21 @ 16:25:11
URL: http://ithappenedinseattle.wordpress.com
Postat av: Nadja

Mysigt! Jag försöker övertala Curtis till att vi ska åka till isrinken på första advent.. Julmusik får jag nog av på alla pluggdagar på starbucks och jamba juice..

2011-11-22 @ 11:25:48
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: amanda

Hahaha vad roligt!! Jag lovar att det var jag och Ida! Vi måste ha gått precis där runt 3pm är jag rätt säker på! Haha nästa gång får du tuta ;) :D Haha kul att du kände igen mig bara av att ha sett bilder! I vilket område i Darien bor du??

2011-11-27 @ 06:28:18
URL: http://amandaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0