Thanksgiving weekend!

Sa var det redan sondag och bara 2,5v kvar till Sverige!!! :D Skont det varit med langledigt, kommer dock sona for det nasta lon...:(

 

Jobbade lite hemifran i onsdags som tur var... M hade ingen skola sa han var hemma och pluggade under tiden jag jobbade. Tog oss ut pa en liten valfortjant lunch. Pa kvallen blev det en vanda till Sono och narmare bestamt Bradfords, sen vidare till Gingerman och slutligen Red Lulu's. ALLA hemma for the holidays sa det var P A C K A T med folk! Valdigt trevlig kvall! I torsdags var det dags for Thanksgiving... Efter tva middagar med allt for mycket mat slocknade vi bada ratt tidigt. Kandes som jag at for en hel vecka. Annars har jag hunnit med lite x-mas shopping och lite annat...:P

 

 

Blev en liten tur till IKEA idag med tjejerna. Ahh, jag vill flytta NUUUU!!!

 

 

Hoppas ni alla haft en happy thanksgiving, och glad advent pa er! Adventsjustaken star och lyser sa fint i fonstret nu... myspys!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag förstår att det är frustrerande att inte ha något eget hem men förhoppningsvis får ni det snart. Har ni börjat titta på lägenheter än eller är det för tidigt för det?

2011-11-28 @ 23:04:35
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: cynthia

snart dags för mig med.. åker den 21 dec! seriös nedräkning har börjat!! Det låter som en mysig thanksgiving, att äta gott är aldrig fel :-) hur går d med kortet förresten? Jag har inte kommit så lånt efter teorin tyvärr:-((kraam

2011-11-29 @ 04:44:43
URL: http://ithappenedinseattle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0