Mamma & Pappa

Forst och framst maste jag bara tillagga... Ahh vilket underbart vader vi haft idag! Love it!! :) Anyhow, pa min lunchbreak idag pa jobbet kom min husband och joinade mig..:) satt ute i det fina vadret och at... gott AB!! Nar vi satt och pratade kom vi in pa en som vi kanner som verkligen inte haft det latt... det ar riktigt tragiskt! Blir sa ledsen nar jag hor sant... vilket och andra sidan far mig att verkligen vara tacksam for vad jag har och fatt vara med om!

Man valjer inte vilken familj man fods in i... Alla familjer ar olika. Det fick mig verkligen att tanka till idag... Jag ar sa otroligt tacksam for min familj. Mamma, pappa, syster och bror. Kan verkligen inte klaga pa min uppvaxt alls! Hade det inte vart for dom hade jag inte vart den jag ar idag. Jag har dom att tacka mycket for. Mina foraldrar ar helt undebara. Har ALLTID vart dar for en och kommer ALLTID vara! Dom betyder allt for mig! Ar sa innerligt tacksam for mina foraldrar och syskon!

Alskar er!!


  

Vi ar jatte normala.. i know! :P


***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0