Tomorrow!!!

I morgon kommer anteliiigen M tillbaka fran Chile!! I cant wait! :) Landar 8am pa JFK, sa jag aker val harifran lite efter 7am... sa det blir till att kliva upp tiiiidigt det! Har hort att han haft sol och +30 varje dag... sa jag kommer val se ut som en blekfis jamfort med honom nu...:(

I torsdags kom jag antligen i sang i nagorlunda bra tid. Var jatte trott sa jag trodde jag skulle somna pa stortt, MEN ikke da... pa nat konstigt vanster blev jag allt annat an trott just nar jag val skulle somna. Lag iallefall kvar och forsokte somna... men var val inte frammat 5am tiden som jag val lyckades somna... inte sa kul nar klockan ringe 2,5h senare... var lite seg pa jobbet maste jag erkanna, men var mycke att gora sa tiden gick ratt fort som tur var. Skulle ta mig en liten nap nar jag kom hem, men nar jag val ar pa gang att somna sa satter de igang och klipper graset hos grannen... och det ar omojligt att somna efter det... taskig tajming! :( Sa det blev inte sa mycket av det... Akte sedan till Greenwich och gjorde johanna lite sallskap dar hon dog sitting at en kille som ar i Hong Kong... Efter ett tag joinade aven sanne oss och sen for vi hem till Ray och hamtade upp honom innan vi alla akte till ett stalle och at crepes... har borjade vi i fel ordning.. dessert first, then dinner..lol Mmm, crepes med nutella och jordgubbar... saa gott!! Sen akte vi till en mexicans resturang i Portchester, NY... mycket rolig kvall, aven fast man var en aningens seg..:P


Idag blev det en vanda till IKEA, denna gangen fick planboken sa snallt folja med! :) Motte upp Sanne dar da hon kom direkt fran skolan i Hartford... Blidde sjalvklart lite kottbullar innan vi satte i gang var shopping tur... (mest i the swedish foodmarket for min del..lol) Mumma!!

Sen akte jag ivag till Bobby V's i Stamford och motte upp Mariana for att se Argentina vs USA i fotboll... mycke trevlig kvall! Packat med folk var det, men de flesta var dar for Uconn matchen... :P oh well.. som sagt massa gott att ata och dricka och trevligt sallskap, inte daligt det! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0