Regn, regn och ater regn...

Idag har det regnat hela langa dagen. Jatte roligt... eller inte! Trakvader skulle jag vilja saga! Men lite regn maste vi ju ocksa fa ibland... sa dagar som denna ar perfekt for att ha en riktig mys/slappar dag hemma. Blev dock inte sa mycke av det da jag var tvungen att ge mig ut i regnet for att handla mat.. sen satte jag igang och storstadade och tvattade rubbet! Inte daligt det! Jag som gatt och skjutit pa det i flera dagar nu... Sa det var val pa tiden kanske...lol Fixade och donade bade har och dar! Nastan sa jag kande mig som en riktig housewife...haha!

I fredags var Sanne o jag pa bio och sag "Just go with it". Den var mycket roligare an vad jag trott.. lite skratt var precis vad vi behovde! De goda biopopcornen lika sa!! :) Igar blev det en vanda till Stamford mall med johanna... och vi som inte skulle vara dar specielt lange.. blir det nansin som vi planerar?? lol

Sen blev det myskvall har hemma med film, chips + dipp och chokladbollar som jag fick for mig att gora helt plotsligt... mums sa gott!! :)



Dom gick at ratt fort...:P Far nog ta och gora en sats till tror jag nog..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0