Mmmmm!!!!

Igar var det en laaaang dag... stressigt pa jobbet, mycket att gora (vilket iof ar skont ibalnd for da gar tiden mycket fortare). Sen nar jag slutat fick jag lite oplanerat kora direkt till Newark airport for att hamta upp min kara roomate da hennes flyg var forsenat... kommer dit och far reda pa att flyget ar annu mer forsenat... awsome. Efter nagra timmar kom hon anteliiigen ut och vi var inte hemma forren halv 12 pa natta... naaagot trott!

Sjalvklart var jag glad att Sanne var tillbaka, men lite extra glad var jag da jag visste vad hon hade med sig...:D


Tacka vet jag svenskt gotta!! Ar helt galen i detta!! :P

MMMMmmmmm!!!!!


By the way... vaknade upp igar morse och ser att det ar vitt ute... DET SNOADE!!! Igen... really? Tror moder natur inte kan bestamma sig... har skiftar det nat valdigt har jag markt! Det regnade dock bort sen... MEN har hort att det kan komma mer imorrn... for real?! Vill inte ha mer sno nu!!! :(




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, jag vet. Jag hade världens cravings efter OLW chips,dipp och lösgodis när vi bodde i Förenade Arabemiraten. Vet inte hur jag ska överleva USA? Tur att man har snälla föräldrar och goda vänner i Svearike :)

2011-03-23 @ 09:38:34
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Oj! Jag saknar massor av saker från USA. Coldstone creamery, Starbuck's, Mac&Cheese och Diet Dr Pepper. Vanliga alldagliga saker som är så vanliga i USA, men en killer att få tag på i svearike :(

2011-03-23 @ 20:58:34
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Linnea i Alabama

guuuud!! lyyyyx

2011-03-24 @ 22:52:22
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0