Tack snalla ni!! :)

Vad glad jag blir av att lasa alla fina kommentarer ni skrivit om vara brollopsbilder...Tack sa hemskt mycket!! :)  Var en helt underbar dag, best day ever!! :) Tank vad nagra fa ord kan gora..  aven fast jag aldrig traffat er in real life!
***
Nu till helgen kanske vi ar ett gang som drar upp till Misquamicut beach som ligger in Rhode Island. Ar vid forsta exiten nar man lamnat CT och kommit in i RI... sa det ar inte sa farligt langt..:) Helt underbart stalle! Kanns verkligen som man ar utomlands nar man ar dar.. (vilket man iof ar nu ocksa..haha), men still... man far en san speciell kansla av att vara dar.
Kommer nog bli en del turer dit i sommar kan jag tanka mig! :)
***
Gar tiden fort, eller gar tiden fort?! Det ar ju midsommar nasta fredag! REDAN?? Da drar vi in till NYC for lite midsommarfirande. Ska bli kul! Forst blir det Battery Park dar det halls en stor celebration med midsommarstang, kransar, sma grodorna, svensk mat, musik och 1000-tals svenskar. Sen fortsatter vi vidare bort till Pacha dar Alcazar och Sebastian Ingrosso fran The Swedish House Maffia ska upptrada...:)
Har kommer tva bilder from the last time we went to the midsummer celebration in Battery Park..
***
Forra fredagen skickades alla papper in... sa nu ar det bara att vanta.. och vanta... och vanta... Undrar ja hur lang tid det kommer ta tills allt ar klart?! Time will tell i guess... ar lite otalig och vill sjalvklart ha allt klart redan NU...:P (dromma kan man ju alltid! :P) Vill ju veta sa jag kan boka biljett hem sa jag antligen kan fa traffa min familj och vanner jag inte sett pa laaange... och mina nephews jag inte fatt traffa an, dom blir ju 1ar i sommar! Langtar saaa!!!
***

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ser superhärligt ut, det är väl nåt som är lite tråkigt med att bo på Hawaii - inga stora svenskmöten.. Fast hey, det finns ju en anledning till att jag lämnade sverige :P och jag har ett par svenska vänner där nere..

2011-06-17 @ 14:01:53
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Sara

Det är tiden som går snabbt! Tänk för 2 år sen, åkte jag subway on my own för första gången, det var när vi var på midsommarfesten, då bilden du har där uppe togs! Förra året var jätteskoj på festen! :) Hoppas ni får skoj! trevlighelg!! kramkram

2011-06-17 @ 14:56:23
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag har precis börjat läsa din blogg. Superfina bröllops bilder. Jag gifte mig själv för en månad sedan här i USA. Jag bor i Worcester, MA så inte allför lång ifrån CT. Eftersom du är i samma situation som mig med Greencardet så tänkte jag fråga dig hur du gjorde med ditt efternamn? Bytte du till din mans? Jag läste att du också ska gifta dig i Sverige senare. Jag har bytt till min mans efternamn men har inte registrerat det i Sverige än. Behöver få ett personbevis utskrivet av skatteverket i Sverige så jag undrar vad du gjorde. Fick du det utskrivet med ditt svenska namn eller nya efternamn? Är det i sånna fall godtaget här i USA?

Lite flummigt men jag hoppas du förstår vad jag menar. Misquamicut beach är förövrigt en av mina favorit stränder. Bodde i Mystic, CT i tre år och spenderade mycket tid vid alla stränder runtomkring!

2011-06-17 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0