That was close...

I morse holl jag pa att svimma... uscha! Vi har signat upp for life insurance och eftersom vi gjort det var vi tvugna att ga egenom en liten medical examination.. sa imorse kom en dam hit vid 9:15am som kollade vikten, blood pressure, tog blodprover och fick lamna urin tests. Vi fick inget ata innan. Nar hon skulle ta blod fran mig sa stack hon mig i ena armen... kom inget blod alls. (Detta hande aven nar jag skulle gora mitt medical examination for mitt greencard.) Sa hon stack mig i andra armen ocksa... kom valdigt lite sa hon borjade vrida och vanda lite pa min arm.. da kanner jag helt plotsligt hur yr jag blir och jag kanner hur luften bara gar ur mig pa nagra fa sekunder.. kanner hur det stiger fran tarna enda upp till huvet... jatte laskigt! Har aldrig hant forut!! Sa hon sa at mig att put my head between my legs.. sen fick jag drick lite OJ.. kunde knappt lyfta glaset for jag skakade sa.. Sakta men sakert kande jag hur jag aterkom till det normala igen. Hon nojde sig med det lilla blod hon fick av mig.. hoppas det var enough. Sen fick jag anteliiigen ata min frukost! :P Frukost ar verkligen nat av det viktigaste malet for mig... Nar M var klar vara det bara att skynda sig ivag till jobb/skola.

 

Det ar sa sjukt mycket att gora pa jobbet nu... klagar inte dock for det ar bara kul att man har att gora. Sen gillar jag ju det jag haller pa med dessutom..:) Men det kanns som jag ar en blackfisk ibland och har 8armar for sa mycket jag gor just nu. Har numer tva datorer och gor minst 4-5 saker samtidigt pa bada... haha, det kallar jag multitasking alright! ;) AC:n pa overvaningen funkar fortfarande inte, sa jag fick sitta pa ett annat stalle idag... tror jag har vart i varenda rum snart sa som jag flyttat runt..:P Borjar nastan sakna my own office nuu...

 

 

Pa mandag nar vi slutat blir det happy hour med jobbet da the Production part of the company firar 3ar, samtidigt som grundforetaget firar 19 ar + at det ar nagra andra anniversaries som vi ska fira...:) Alltid kul!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch vad hemskt! Hoppas din life insurance är värt det sedan =)

2011-07-27 @ 10:00:36
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Postat av: angie

Jag ska åka med Cultural care! Blev antagen precis!!! :D :D :D :D



Ush vad läskigt det där med svimningen, och som ovanstående sa, Hoppas att life insurance är värt det sen :)

2011-07-27 @ 18:16:33
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: Ellen - College USA 2011

Jag och min kille har varit ihop i snart 2 år :) jag hade tänkt att plugga engelska men jag får ju välja kurser som jag vill när jag kommer dit, men planen är att studera engelska

2011-07-28 @ 11:49:47
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: angie

Tack så mycket!!! :)

Svaret på frågan kommer i ett inlägg! :)

2011-07-28 @ 13:18:43
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: angie

ja men visst gör det de, rätt va de är så har jag en familj också ;D

2011-07-29 @ 13:22:41
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0