Christmas in July!

Vart tog denna helg vagen om jag far fraga?

 

Tror jag fick en akut minnesforlust for jag kan inte komma pa vad jag gjorde i fredags for fem ore... forutom att M jobbade sent.. hamtade honom vid 12:30am. Var inte ett dugg trott sa vi satt uppe och prata ett tag, sen borjade vi kolla pa en film och nar filmen var klar...klar?! slut heter det nog..haha, sa var klockan 4:00am!! Tiden bara sprang ivag! Tog oss en skon sovmorgon dagen efter och bara mos och tog det lugnt tills jag skjuttsade honom till jobbet till 3pm. Gjorde lite errands innan jag akte hem till mitt gamla hem och gjorde Sanne sallskap ett tag... Sen var det hem och gora sig iordning for att sedan aka hem till Masha pa B-day party. Ena killen jag ser nar jag kommer dit kanner jag igen fran nanstans, men kan sjalvklart inte komma pa fran vart... han sager likadant... hm. Star och pratar med hans wife ett tag och kanske 15min senare slog det mig och jag sager "BANK OF AMERICA" rakt ut...:P  Kom ju pa da att det var han som hjalp mig och M att fixa joint bank account for inte sa langsen... small world. Partyt fortsatter sedan pa Blackbear dar det ar "Christmas in July" tema... Har lyckats pricka in den dagen aven andra ar...:P Hela stallet var julpyntat. Det var dekorationsljus overallt, alla som jobbade var utkladda till tomtenissar eller elfs.. eller nat liknande. Julgran var uppe och tomten smog omkring... Fun night! :)

 

 

Vet att det inte ar valdens basta bild.. menmen..

 

***

 

Idag var M ledig, och han sa tidigare i veckan att han ville aka ivag nanstans bara over dagen eller gora nanting da vi bada hade ledigt.. och det tyckte ju inte jag lat helt fel...:) Vadret var dock inte riktigt pa varan sida...  skulle vara daligt harikring sa vi drog nosen norrut i hopp om lite battre vader... Dagen blev inte riktigt helt som vi kanske planerat, men det gjorde inget... hade en bra dag enda, trotts osregn, aska och blixrar, bilkoer och lite felkorningar. Hade bade plan B och C och vete vad.. men sa blev det som det blev..haha!

 

On our way northbound, very early sunday morning...

En outlet vi hitta efter vagen..:)

 

Blev en lang dag... men hann med mycket! Nar vi kom hem blev det riktigt fint vader, akte da till en park och spela lite fotboll och vollyboll... nu ar vi bada helt slut, sa nu blir det sagen som galler!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter i alla fall som en härlig helg även om den försvunnit.. Jag har fortfarande inte varit på nåt Outlet mall i USA. Det vi har på Hawaii är ganska litet men jag måste ju kolla in det nån gång och sen något gigantiskt på nästa roadtrip.. Jag har höga förväntningar :)

2011-07-25 @ 12:45:28
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: angie

Jag håller med om allt du sa angående hemlängtan och jag tror verkligen att det är så att gör man nånting istället för att sitta hemma och tänka så är det lätt att undvika hemlängtan, och ett år går faktiskt väldigt fort. Och medans ingenting händer hemma så händer ALLT i ens eget liv liksom!

Vilken organisation har du åkt med och hur lång tid tog det innan din ansökan var godkänd? :) Kram!

2011-07-26 @ 12:35:56
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: Alice

sv: Vad roligt! :D Världen är liten ;) Har du några do's and don'ts i Wesport/Connecticut?

2011-07-26 @ 18:01:25
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, IKEA ligger ca 40 min bort men när hemlängtan blivit för stor tidigare har jag åkt och köpt marabou där... hehe!



Angående degree så är jag inskriven för Associate's nu på ett community college, dock är det ett program som gör mig direkt transferable till Arizonas alla statliga universitet för att fortsätta med min Bachelor's i Business när jag är klar med de första två åren :)

2011-07-26 @ 18:02:03
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0