Lang dag!

Idag... lordag.. 5:50am... kliver jag upp ur sangen. Jag som ar ledig och for once faltiskt kan fa sova ut tills jag vaknar av mig sjalv och som inte sovit manga timmar, vad i allsina dagar gor jag uppe sa tidigt frivilligt... Jo, foljde med min kare van upp till Hartfort da hon skulle springa ett 5k. Vad gor man inte for sin kompis... (medger dock att det tog lite overtalning och mutning...haha), var ju som sagt inte sa lockande att kliva upp sa tidigt... hade det vart harikring hade det inte behovt sa mycket overtalning..:P menmen, ivag kom vi at 6:30am, kom fram ca 7:45am. Registrering var mellan 7-8am. Det var stralande sol och huuuur varmt som helst! Racet borjade ca 8:30. Det var 1050personer som sprang... Hade jag sprungit en dag som denna hade jag smalt nantans pa vagen...:P Beundrar alla de som sprang... och duktiga Sanne!! :) Nasta ar kanske jag joinar henne! :)

 

Hartford i sikte en tidig lordagsmorgon!
Sanne redo to run! Hejja hejja!!
She made it!! :) Good job!
En slut Sanne... mycket forstaligt!
Pa vagen hem stannade vi till pa IKEA i New Haven... dar jag bjods pa lunch..:) Mumma!!

 

Sen foljde ju sjalvklart lite godsaker fran The Swedish Foodmarket med mig hem... Hade blivit mutad med att jag skulle fa en stor hushalls ost om jag foljde med... och jag bara alskar den osten!! MEN.. sjalvklart sa fanns den ju inte dar da! :( Vad besviken jag blev!!! Jag vill ha osten so bad!!!!!

 

Kande hur trott jag blev pa vagen hem... det var nastan sa ogonen gick i kors. Sa jag tankte ta mig en liten nap sen... ville ju inte sova bort hela dagen dock eftersom det var sa fint ute.. sa det var nastan bara hem och byta om innan Johanna kom och hamtade mig, och vi akte vi till stranden....:) Var dock inte nadigt varmt...

 

Stannade nagra timmar, sen blev det for mycket! Sen fick jag min efterlangtande dusch! :) Sen blev det en liten nap pa det... gott AB!! och nu sitter jag har... vart en laaang dag idag, och an ar den itne over!

 

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Kunde du inte sova på stranden då? Det är ju awesome att somna på stranden så man får bränna men inte behöver ligga och va uttråkad :)

2011-07-11 @ 13:36:35
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Mariah

härligt att bo så nära stranden, jag önskar att vi inte bodde så mitt i landet :P

2011-07-11 @ 23:09:33
URL: http://prithie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0