New title...:)

Jag har inte riktigt haft nan "titel" pa mitt jobb tidigare... utan har hjalp alla med bade det ena och det andra... (inte fixat kaffe och hamta mailen eller liknande dock!!). Varit some sort of an assistant av nat slag i guess. Det ar ratt skont att inte sitta och gora samma sak varje dag, all day. Utan man har alltid massa olika grejer att gora i stort sett och jag gillar variationen. Annars hade jag nog blitt lite trott pa att gora samma sak dag ut och dag in till slut. Dock sa inser jag ju vad det ar jag hellre gor mer av och vad jag inte ar allt fortjust i att halla pa med allt for mycket. Sa forra veckan hade jag och "min" boss ett litet mote dar han fragade mig hur jag trivs och vad mina career goals ar... sa jag sa precis som det var, och sen dess har han gett mig mer project inom det omradet...:) yay!!! Sen fick jag aven en alldeles egen titel... sa numer ar jag the "Video Asset Manager". Kanns mycket bra om jag far saga det sjalv! :) Happy happy!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Stort grattis =)

2011-07-12 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0