1 ar!!

Idag fyller mina nephews 1ar... REDAN!!  Och jag som inte fatt traffa dom an... mitt hjarta grater inombords! :( Rinde sjalvklart min syster idag for att prata lite... Kan ju inte riktigt prata med dom for dom forstar nog inte sa mycket..haha. Hon berattade att dom ska aka till Liseberg till veckan... vi som brukade aka dit en hel del ganger nar jag var yngre. Sa berattade hon att grannbarnet hade berattat for Alma (min systerdotter) om Liseberg och nu ville sjalvklart hon aka dit.  Min syster fragade henne da vad man gor pa Liseberg... "Sta i ko" far hon till svar... haha, hon ar ju go! :P

 

Lilla busfia!

En av mina favoriter..:)

Kommentarer
Postat av: victoria

Hejsan!



Jag går till Black Rock Congrational Church i Fairfield :).



Jobbar du också som au pair här i CT??



//Victoria

2011-07-31 @ 21:14:09
URL: http://victoriahalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0