The Melting Pot!


Kom precis hem fran "The Melting Pot" och jag ar saaaa matt!! Vi har vart dar en gang tidigare och det var on valentine day for 2ar sedan. Eftersom Han borjat jobba dar nu sa fick han en gratis middag for tva personer och da tog han med mig...:) Han skulle egentligen jobbat ikvall, men det var tydligen valdigt lugnt sa han och nagra andra fick sluta tidigare... bra timing! Sa det var en nice surprise nar han ringde mig och berattade om kvallen..:)






Mumsig efterratt!! :) (som vi doppade i hot cookies & cream chockolade)






Kostade gratis... niiiiice!!! :)



Saaa gott, och vi ar saaa matta!! :)




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åhhh gott :) Jag är också sugen på att prova fondue :) Älskar ost och chooklad så det vore nice att doppa ner massa gott :)



Trevligt att få det gratis ;)

2011-01-19 @ 15:36:42
Postat av: Anna - Gravid i USA

Trevligt med gratis middag. Har bara varit på melting pot en gång,himla gott. Jag måste bara fråga. Du jobbar ju nu, är du sponsrad av ett företag eller sökte du sånt där ett års jobb tillåtelse när du va färdig med skolan? Håller på att kolla in det där 1års jobb whatever (I-765). Men jag är helt lost. Haha

2011-01-19 @ 17:18:59
URL: http://indelaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0