Sunday...

 

Uscha, ar lite nervos infor morgondagen... hoppas det gar bra. Att det inte ska vara nat farligt! Say a little pray for me, will ya? Hoppas bara jag kan fa lite ro i kroppen sa jag far sova nat inatt!

Igar blev det lite mer wii spelandes, kommit riktigt langt nu! Pa kvallen akte jag med M och nagra kompisar till Colony Grill i Fairfield dar en kompis jobbar och hade det trevligt! Skjuttsade sen hen honom nar de stangde. Denna dagen blev inte direkt som planerat... skulle akt me tjejerna till IKEA. Har velat akt dit ett tag nu, men jag kan ju inte bara aka nar jag kanner for det eftersom jag inte har bil.. men ikke da, nar det val kom till kritan sa blev det inget med det. Var ar "min" bil nar jag behover den?? *host host* Isallet har jag suttit hemma och oroat mig infor morgon dagen... jatte kul... not!! Hoppas verkligen jag kan sova inatt!!

Speaking of IKEA... titta vad vi hittade nar vi skulle stannat pa IKEA i New Jersey pa vag hem fran flygplatsen en gang...lol



Nu ar det sangen som galler... natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej!

Vad skoj att hitta din blogg! Attans att det inte blev Ikea! Dit har jag viljat åka nu några ggr också. O jag är i samma sits som dig,ingen bil... plus att jag jue egentligen inga pengar har. Jag tänker nog fortsätta blogga lite då o då iaf :) Angående mina usa planer så har jag inte bestamt mig än hur jag ska göra... Ha det finfin! kramkram

2011-01-11 @ 09:46:29
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Halloj :) Höll tummarna, hoppas det gick bra :)



Här snöar det som attan. Kom just hem efter att ha varit ute och kört vår bakhjulsdrivna pärla :) (I bland är det positivt att inte ha bil ;) ... eftersom vi HAR bil så lir det svårt att förklara för Erik att jag inte känner för att hämta honom på jobbet;)



Har aldrig lyckats sladda så mycket som i dag =) Men på sommaren ska jag njuata av mustangen ;)

2011-01-11 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0