If you cant go to a fondue restaurant...

...take the fondue restaurant home to you! :)


Skont det var att komma in i varmen kanner jag. Kande hur vinden bet tag i mina kinder pa vagen hem fran jobbet idag... ooOj vad trott jag blev nu nar jag satte mig ner i min skona sang... eller ja, kanner att jag sjunker allt langre och langre ner..:P

Igarkvall kom M och hamta upp mig nar han slutat skolan sa akte vi hem till hans bror och at fondue...  doppade brod och applen i ost, och jordgubbar, marshmallows o bananer i choklad... farligt farligt, men ahh saaaa gott!! Kande mig som en stoppad korv efterat dock...lol Smallar man far ta..haha! Ar ju inte varje dag man ater sant gotta heller. Ska nog ta och hire my private chef igen snart...:) Jag och Renee behovde inget gora for en gangsskull... sa vi satt dar och beundrade our men jobba i koket... ljuvlig syn om jag far saga det sjalv! :)


Grabbarna i koket! :)


Jag och M brukar gora mat tillsammans lite nu och da, sen hander det dessutom att han fixar lunch/middag till mig ibland.. sa inte ar det forsta gangen han haller till i koket int! :) 

Sen tog han av sig sin skjorta och visar vad det star pa sin t-shirt... Inte fick jag ta kort dock den busen... men det var den har han hade pa sig..:)



Min goding!! :)




Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Jag Älskar fondue!!!! Så sjukt gott :)

2011-02-11 @ 02:34:43
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej!

Låter himla gott! :) hoppas ni inte får mer snö!! eller vi i sweden heller!! trevlig helg!

2011-02-11 @ 10:28:15
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: Marie

vad fin t-shirt =)=)

2011-02-20 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0